Sidor

onsdag 21 mars 2012

Kräksjuka eller inte kräksjuka???

Ja, det är frågan. Teo hade lite magknip och en nerbajsad blöja när vi kom hem. Men efter maten mådde han bättre och ville gå in till grannarna Irma och Kenneth som vi hade bestämt. Efter ca 20 min plingar det på dörren, där står Irma och jag hör hur Teo gråter. Då har han kräkts på grannarnas matta. Så nu blir Teo och jag hemma från dagis och jobb imorgon... Hoppas det bara är något han ätit och mår bättre imorgon...

Under den tiden Teo var inne hos Irma och Kenneth försökte jag mig på att träna med min kettlebell. Det gick PISSDÅLIGT!!! Ingen ork, ingen motivation. Vad är meningen med något??? Är sjukt godissugen och jag vet att det ligger en godispåse i skafferiet efter helgen... Där ligger den inte säkert ikväll kan jag säga... JOBBIGT!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar