Sidor

söndag 11 mars 2012

IKEA idag

Idag blev det en dagsutflykt till IKEA med lilla familjen. Jag, Ola, Teo, Ebba och Filip. Blev lite smågrejer för under 300 kr :-) duktigt! Åkte dit mest för att kika på kök... Efter IKEA åt vi på burger king. Där bytte jag blöja på Teo. När vi gick i nästa affär kände jag en odör från Teo. Åh typiskt! Jag som precis bytt blöja! Vilken tur att jag har en till med mig. Åkte till shoppingcentret och bytte blöja igen... Provade skor. Kände en ny ännu värre odör från Teo. Och nu var blöjorna slut... Kalsonger på och Ingen olycka inträffade faktiskt även att han somnade i bilen på vägen hem. Tänka sig... Han kanske kan vara utan blöja oftare än vad man tror?

Är supersugen på att köpa skor i den här stilen... Men osäker på om man kan gå i dom...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar