Sidor

tisdag 27 mars 2012

Premiär!!!

Sprang på friskvården idag, för första gången ute för i år, och jag kände faktiskt skillnad. Att jag fått bättre kondis sedan i höstas. Klarade 5,5 km, min Dragsörunda, på 31 min och 47 sek. Det är 2-3 minuter snabbare än i höstas =) Nu blir det nog bara till att springa ute. Om det inte är allt för dåligt väder... Det är svårare att hålla högt tempo ute, när man inte har något löparbandsknappar att trycka på. Blir lätt att man spinger långsammare och långrammare. Så den tiden jag fick idag kan jag nog slå =) Får se när jag vågar mig på att springa milen... Som jag ska göra den 14 maj på blodomloppet. För det kan ju inte vara första gången jag gör det då! Låter mycket... 1 mil.... Utan att stanna.... Jag kommer nog dö... Nej nej nej!! Nu kör vi på!! Kampen mot milen =)

1 kommentar: