Sidor

fredag 17 maj 2013

Avreagera mig!!!!

Kanske ligger det i människans natur att fråga om allt som inte är som det brukar när något förändras och då måste det ligga något stort bakom det! Tog glatt min keso med mig till fikan på förmiddagen. DIREKT!! "Vad är det? Är det nyttigt? Bantar du? " Och alla tittar och glor ner i min lilla burk och tittar på mig när jag stoppar det i munnen. Hallå!!! Även att jag försöker gå ner i vikt så har väl inte dom med det ärr göra!! Jag försökte svar på om det är nyttigt "Det är mer fett i detta än i en frukt och mer protein, jag kan inte svara på om det är nyttigare än mitt äpple, beror väl på vad man själv vill äta!!!" Var jättegott btw men jag HATAR ordet BANTA!!! Jag vill gå ner i vikt och försöker ändra min livsstil och jag exprimenterar på vägen och kan jag få göra det utan att folk ska kommentera det med 20 frågor. Visst om de hade stannat vid "vad äter du" och jag svarat och det andra hade kommenterat med gott eller äckligt. så visst. De kan ju få ha sina åsikter men KAN JAG SNÄLLA FÅ ÄTA UTAN FOLK SKA FRÅGA UT MIG OM JAG BANTAR!! 

Nu känns det bättre!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar