Sidor

söndag 19 maj 2013

Härliga lördag

Inget godis igår :) men en gottig LCHF kladdkaka. Gjorde den med 85 procentig choklad. Till den hallon och grädde. Den blev kladdig och mäktig. Visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig. Men den blev helt ok. Kan jag tänka mig att göra fler gånger men då måste man nästan ha hallon och grädde till. Och eftersom den var så mäktig åt man ju inte lika mycket som man brukar. Men blev kanske liiiite mer än lagom om man säger så ;)

Gick morgonpromenad, sprang 3 km vid lunch och har klippte hela gräsmattan på ca 3000 kvm. Så jag har förhoppningsvis förbränt kladdkakan ;) 

Måste säga att jag mår bättre. Och hoppas att jag får den bästa söndagen på länge. Att jag inte är sockerbakis ha ångest och må allmänt dåligt. Hoppas pmsen blir bättre också. Får prova och ge det en chans. Om man skulle gå ner i vikt och mindre pms-humörsvängningar hade det ju varit en win-win situation :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar