Sidor

måndag 11 juni 2012

Fortfarande förkyld

Tog en helg i ohälsans tecken. Godis, Alkohol, ingen träning... + att jag är förkyld. Kan jag säga mer än att jag känner mig inte som den piggaste och friskaste människan i dag... Tack gode gud för nässpray!! Måste bara akta mig så att jag inte blir fast i det träsket igen ;)

Blev med bil i lördags :) Än så länge nöjd. Den är fräsch och fin men kommer sakna min Saab. Som Teo brukade säga: "Mamma! Vi vinner hela tiden". Det gjorde jag med Saaben, nu "vinner" alla andra. Blir omkörd heeeela tiden... Men men, bara att vänja sig :P

Hoppas jag kan komma igång och springa lite snart. Och kroppen känns inte alls lika tränad längre. Inte tränat styrka på två månader eller nåt. Jag kommer bli en geléklump!!! Blir att börja om på noll. Men man får se det posetivt. Det kan ju bara bli bättre här ifrån :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar