Sidor

onsdag 20 juni 2012

Locka håret

Gjorde ett litet expreriment i natt. Jag tänkte prova att få lockigt hår på ett lite annorlunda sätt. Jag gjorde såna där krumelrurer i håret som jag sov med ;) Man tvinnar liksom håret och rullar ihop det. Började med flätor men hade sett någon på tv göra så här så jag var tvungen att prova. Tänkte nämligen ha lockigt på midsommar. Och då måste det ju bli bra :) Så det är ju bara att testa sig fram. Kan ju säga att resultatet INTE blev det jag hade tänkt!!! Såg ut som en PUDEL!!! FY!! Så här kan jag inte se ut när jag ska gå till jobbet!! Började blöta håret om borsta ut det. Men DÅ blev det fina lockar :) Nästa gång så ska jag inte blöta håret lika mycket så det blir liiiiite lockigare...

Krumelurer ;) Inte så bekvämt att sova med.
Men ska man bli fin får man lida pin!!

Ehhhh... INTE så snyggt!

Blev bättre efter lite vatten och hårborstning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar