Sidor

fredag 15 juni 2012

Legat på latsidan

Det har jag verkligen gjort!! Jag har faktiskt kunnat promenera ist för springa när jag varit förkyld. Så idag ställde jag klockan extra tidigt, eftersom Teo är hos sin pappa över natten, och tog mig en morgonpromenad runt Dragsö. Lite jobbigt är det när man inte ätit något men gu vad härligt det är efteråt :)

Måste hitta pepp, inspiration och motivation!! Har det i sisådär 5 min tills jag känner att jag blir sugen på någonting och då har jag noll karaktär och köper det jag är sugen på. Om jag känner mig lite hungrig på kvällen tar jag något att äta... För att inte tala om "den" perioden i månaden. Då är det kört!! Då blir det godis mitt i veckan. SUCK!!! Pepping tack!!!

Igår köpte vi kakel till badrummet. Förhoppningsvis ska det börja kaklas där i helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar