Sidor

tisdag 26 juni 2012

Jordgubbsfest

Teo och jag har plockat jordgubbar i Bubbetorp. Lite mer än två kilo :) Att jag har hunnit med mycket idag! Lagat mat, plockat jordgubbar, lekt med Teo, nattat Teo, diskat, rensat jordgubbar och DUSCHAT!! Tänk vad mycket man hinner när Ola inte är hemma :P

Imorogn blir det friskvård med Malin. Tänkte försöka springa lite. Ser fram emot det men ändå så vet jag att det kommer bli jobbigt. Har inte tränat ordentligt på nästan två månader! Men någon gång ska man börja igen och DÅ ÄR DET JOBBIGT!! Ingenting kommer gratis! Hejja hejja!!!


"Mamma, får jag smaka nu????"
Lite provsmakning måste man ju göra.
Godkända!!
Såklart måste jag ha lite jordgubbar i kylen.
Det mesta hamnade i påsar. Och endel styckfryser jag
för att sedan lägga i påse, så är de lätta att ta fram :)

Hur ska jag klara mig hela året?? Måste nog plocka mer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar