Sidor

onsdag 11 juli 2012

Dagen...

Eftersom jag var med Ola och jagade igår kom vi inte i säng förrän halv två på natten. Så jag valde att inte gå någon morgonpromenad i morse. Ska gå imorgon ska jag ställa klockan. Jag har precis vräkt i mig en MASSA kakor. Ola åkte iväg för att jaga ikväll igen, då är det lättare att ta något i skafferiet. Tusan att vi hade kakor. Det är Olas fel :P ha ha!!! Han köpte dom för två veckor sedan när han storhandlade, de var ju på extrapris!!! Nej nej, jag kan inte skylla på någon... Jag väljer själv vad jag stoppar i munnen...

Men jag blir helt deppad när vågen visar 2 kilo plus än vad den gjorde förra veckan och magen är svullen och kroppen är en geléklump efter att ha legat i dvala från styrketräningen i två månader... Igår när jag sprang kände jag för första gången på två veckor att kondisen var tillbaka. YES!!! Men däremot INGEN ork i benen eller resten av kroppen!! Måste börja träna lite styrka hemma. Eller nåt... Det är ju sånt man bara säger men inte gör... ÅHHHH!!! Det finns inget stopp i mig när det gäller mat och godsaker!!! Jag väger nästan lika mycket som jag gjorde EFTER semestern förra året och semestern detta året har inte ens börjat!!! Vart ska detta sluta... HATAR DAGARNA INNAN MENS!!!! Jag vill äta godis heeeeela tiden!!!! Jag är knäpp!!

Shoppade lite på vägen hem efter jobbet idag. De har en butik bredvid enkla där de säljer just grejer från enkla för halva priset. Jag skulle kunna shoppa hur mycket som helst där inne. Idag köpte jag en bigsieze ungsform eftersom vi är en stor familj varannan helg. Så slipper vi använda två ungsformar som vi ofta gör nu.





Shoppade även till Teo. De hade halva priset på Kullerbyttan. Det blev Villervalla-strumpor och Name it-kofta och shorts. Hoppas han vill ta på sig koftan. Han har börjat bli lite petig med vad han vill ha på sig.


Vet ni vad Teo sa igår till sin pappa innan han somnade?? Han är ju med sin pappa i Karlstad just nu och hälsar på släkten där uppe. Han sa "Jag saknar min mamma". Lilla gullegrisen. Snällt av hans pappa att berätta...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar