Sidor

måndag 23 juli 2012

Underbar dag i solen

Har gassat i solen med Mikaela idag. Mio och Malva var självklart med! Det positiva med att bo på landet och stor trädgård är att man kan släppa barnen fria och man kan slappa lite i solstolen. Som jag föresten köpte två stycken idag på Rusta. Åh, vad jag längtar att flytta dit!!! Men jag är lite bekymrad hur jag kommer trivas på höst och vinter... Tänk snö och skottning!!! Det är ju liksom inte bara en uppfart... 

Sprang även en liten sväng med Blader, en av Olas jakthundar, så han ska få upp konditionen inför jaktsäsongen. Lite sent att börja nu, men bättre än inget :) 4,5 km sprang vi idag. Första halva rundan sprang han framför mig, andra halva rundan bakom mig... Så det kan bli mycket förbättring där;)

Mikaela gassar i solen!
Balder svalkar sig efter våran löptur...

Min födelsedagspresent från Ola. Hallonbuske, lagerblandsplanta
och en massa smultronplantor :) 


Paketet från Teo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar