Sidor

torsdag 19 juli 2012

Semester!!!!!

Jobbade sista dagen igår, nu har jag semester i TRE VECKOR!!! Efter jobbet gick Ola och jag till banken för spännande bankaffärer :P

Och idag mina vänner har jag tagit SOVMORGON!!! Jag sov ända till kl 08 ;) Härligt!! Jag trivs faktiskt bäst att gå upp tidigt, känns som om man får ut mer av dagen (om man inte sitter framför datorn hela dagen :P). Har börjat dagen med en morgonpromenad i duggregnet. En perfekt dag att uträtta ärenden och städa på! Tänkte handla lite resevdelar till kranen vi ska ha i köket och städa lägenheten eftersom den har förfallit under de senaste veckorna. Hur kul är det att städa en lägenhet där man vet att man snart ska flytta! Lägga energi på två bostäder är inte kul!!! Och eftersom jag fyller år i dagarna ska jag passa på att baka också... Hinner jag med allt detta??

Grejen är att jag tycker det är kul att baka och jag planerar alltid in en massa kakor och bakar egna tårtor. Är jättentusiastisk i början men när man står där mitt i natten och fortfarande håller på så undrar man varför man ska göra detta varje gång!! Ha ha!! Jag ska bara baka två eller tre olika sorters kakor och bullar och två tårtor... Sen får det vara bra :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar