Sidor

måndag 23 juli 2012

Min födelsedag...

Idag har jag firat min 27:e födelsedag. Har haft en riktigt härlig dag med familjen. Eftersom jag beställde fint väder på min födelsedag bestämde jag mig att ha kalas ute i trädgården i huset i Fågelmara. Helt perfekt! Kunde inte fått en bättre födelsedag!!

Kusenerna Annelie och Annette
och kusinbarnen Julia och Hannah.

Olas Balder och Annelies Klimpen hittade varandra direkt :)

Mitt paradis fylld med nära och kära!

Lite såpbubblor till barnen...

Svärmor och Filip. Läggmärke till mina nya utemöbler ;)

Ebba blåser bubblor.

Pappa och syster Ida :)

Kalasgäster

Julia gick inte att charma fram ett leende på ;)




Fotograf: Teo.

Himmelsk hembakad tårta :)

Svårföräldrar och Ebba och Filip.

Mamma/Mormor visade agility.



PRINSEN!!!

Lilla Signe 10 månader. Och hon går redan.

Signe och Mina.

Jenna och Signe.

Söta Mina.

Fullt ös!




Signe är ute och går med sin pappa.

Grabbarna bus och Klimpen.





Stackars lilla Ebba..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar