Sidor

torsdag 5 januari 2012

Dagen...

... har gått bra. Men jag är lite grinig just nu. Så där att det ut över andra och att jag bara vill säga till mig själv att sluta vara så sur och elak. Men just då går det liksom inte att hejda... Vill inte tro att det är maten jag äter för jag känner mig pigg i kroppen och är nöjd på den maten jag äter. På tal om mat så gjorde älskling kycklingbiffar med en god sallad och tsatsiki på kesella. Smaskigt :-)

Träningsvärken i benen är olidlig! Der gör ont i vissa rörelser. Typ gå ner för trappor och sätta sig på toan... Hoppas den är bättre till på lör. Då blir der bodypump :-) tror inte att alla vet vad träningen betyder för mig. Just nu kan jag inte tänka mig att vara utan det. Man blir glad och känner sig bra med sig själv och det är något som jag själv åstakommer :-) resultaten är mina egna och målen med träningen gör en peppad och motivera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar