Sidor

söndag 15 januari 2012

Invägning nr 3

Dagens vikt: 62,1 kg
Förra veckans vikt: 62,9 kg (-0,8 kg)
Startvikt: 63,5 kg (-1,4 kg)

Vad hände där??? Plötsligt händer det =) Har i veckan gått upp till min startvikt (nästan). Men jag har försökt tänka att jag ska fortsätta på samma spår. Någon gång måste det funka. Jag äter bra, av allt, och mindre portioner. Började tro att jag skulle behöva äta mindre portioner!! Tack gode gud, då hade jag ju inte klarat mig... Jag blev så frustrerad av att Ola gått ner 3 kilo på 1,5 vecka och han har ändå ätit dubbelt så mycket som jag. Och jag bara ett par hekto!!! Och har bara ätit glass vid ett tillfälle... Men jag ät toknöjd nu!! Planerade ju att gå ner 0,5 kg i veckan men nu har jag lite till godo så jag kan frossa godis ikväll ;)

Väger in mig en dag tidigare denna veckan. Ska ju äta gotte ikväll så imorgon kommer det stå så mycket plus på vågen att jag inte hade velat skriva in det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar