Sidor

måndag 23 januari 2012

Förkyld

Vaknade med värsta svullna halsen, snoriga näsan och tung i huvudet. Blev att stanna hemma från jobbet idag. Men jag mådde bättre nu på eftermiddagen så jag hämtade Teo redan klockan 15. Då åkte vi till Dragsö och matade fåglarna =) Mysigt att få lite ensamtid med Teo när han varit borta två helger i rad.

Fick blommor och en fin kylskåpsmagnet när jag kom hem efter att Teo och jag varit på Dragsö. Skjutsade nämligen Mikaela och hennes lilla Malva till sjukhuset idag för Malva har opererat sitt lilla öra :( Söta lilla flicka. Hade verkligen inte förväntat med något för det, klart man ställer upp för sina kära vänner, men jag blev jätteglad :)

Får ta det lite lugnt med träningen denna veckan... Får gå lite promenader och hoppas på att man kan träna i slutet av veckan eller komma igång igen nästa vecka. Åt en massa glass med grädde, maräng, banan och chokladsås... ÅHHHH!! Vad gott!!! Och självklart när man mår lite dåligt och tycker synd om sig själv slank det ner idag igen... Och lite godis...

1 kommentar:

  1. Vill ju visa hur glad och tacksam jag är för att du finns och ställer upp för mig, man ska visa sina vänner att man älskar dem precis som du gjorde genom att hjälpa oss igår, det ska man inte ta för givet, inte alla som har så fina vänner som jag har..

    SvaraRadera