Sidor

onsdag 11 januari 2012

Hej kom och hjälp mig

Hatar när jag är som en stor bomb som bara väntar på att få explodera. Haft en morgon från helvetet och jag vill bara gå hem och lägga mig under täcket och mögla bort... Igår trodde jag att det var abstinens efter godis och socker... Men det sitter ju fortfarande kvar och jag tycker synd om alla som ska vara i min närhet idag... Hoppas det går att träna bort... Är inte ens sugen på att träna.. Är skittrött... Jag vet att jag är orättvis när jag säger att jag inte kan hjälpa hur jag beter mig och är sur, elak, värsta flickvännen och värsta mamman. Men det är såååå svårt att kontrollera. Helst skulle jag bara avskärma mig så att alla slapp min negativa energi...

3 kommentarer:

  1. oj,oj...låter inte bra! Börja äta som vanligt och sluta fokusera på mat, tyck om dig som du ser ut, en vacker tjej, snäll och mysig mamma. Helgen som varit var ju toppen!
    kram mamma

    SvaraRadera
  2. Vilken smart mamma du har Elin :-) Du måste hitta nåt mellanläge så du mår bra under tiden.. puss

    SvaraRadera
  3. Elak men SÖT! Älskar dig min lilla surpuppa! :P

    SvaraRadera