Sidor

tisdag 3 januari 2012

Ta tag i att!!

Då var det dags att ta tag i att. Men jag ska försöka att inte bli lika besatt som de förra gångerna ;) Jag vill ju att det ska funka som en livsstil. Maten måste man ju ändå planera oavsett man äter nyttigt eller onyttigt. Så då kan man ju lika gärna planera den nyttig :) Och jag vet att jag mår bättre av att träna och jag tycker det är kul! Särskilt när man ser resultat.

Vågen stog på 63,5 kg i går morse. Alltid bra med en startvikt. Sen får jag se hur ofta jag väger mig... Förmodligen varje dag om jag känner mig själv... Men det är ju inte riktigt det som är tanken.

Är lite småförkyld. Men är mycket bättre idag. Så igår skippade jag träningen och gick då ist en lite längre promenad. Ut till Marieberg och tillbaka. 9,5 km blev det på 1 tim och 34 min.

Idag blir det lax, morötter, broccoli, potatis och limesås på kesella till lunch. Mumma!!!

1 kommentar: