Sidor

tisdag 12 april 2011

Gymet

Idag har jag tränat. Planerar att träna 1-2 gånger till denna veckan.Blev först 30 min intervaller på cykeln. Var pigg idag och jag kunde tom träna både biceps och triceps utan att det gjorde ont i tuttarna ;) Det ända jag inte kan träna är mage och köra armhävningar... Och så kan jag inte springa såklart.... Men crosstrainern gick ok, så jag kan nog träna ett 30 min pass Indoor Walking i veckan. Försökte mig på en magövning och dom som såg mig måste trott att jag var knäpp. La mig på bänken gjorde en halv övning, grymtade till och gick därifrån... Är mest övre delen av magen och nedre delen av bröstet som är omöjligt att träna just nu... Nästa vecka ska jag prova mig på bodypump igen!! GUUUUUD vad jag längtar =)

2 kommentarer:

  1. Du e inte klok.. skulle du inte vänta 6 mån?? du e ju nyopererad...

    SvaraRadera
  2. He he... Inte 6 månader. Men de rekomenderade att vänta 4 veckor och träna lite lätt. Men man känner ju vad man klarar och inte. Tror faktiskt att jag mår bättre än många andra efter operation.

    SvaraRadera