Sidor

måndag 25 april 2011

NAKENCHOCK!

Tänkte bättra på brännan idag. Åkte till Fågelmara till Olas hus för att sola lite. Jag kom dit innan Ola och var där helt ensam så jag tänkte sola toppless. Ville inte få några linjer av bikinin för det passar inte så bra ihop med klänningen jag ska ha på mig på lördag =) Så jag låg där toppless och kände mig lite obekväm för jag visste inte när Ola skulle dyka upp och jag hade min musik i öronen, så jag hörde ju inte om någon kom. Lika bra att ringa och fråga Ola om han kommer ensam, så han inte har någon med sig när jag ligger där halvnaken. Men han skulle komma själv. SKÖNT!! Då kan jag slappna av med min musik. Efter en stund så kikar jag åt sidan och ser en bil parkerad på gården. INTE OLAS BIL!! HJÄLP!! Tittar bakom mig och där står Olas föräldrar lite längre bort och vinkar och skriker. Ha ha. De hade inte vågat komma närmare eftersom jag var halvnaken. Hmmmm.... Lite pinsamt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar