Sidor

fredag 15 april 2011

Partyklänningar

Var i stan kan man hitta en riktig partyklänning??? VA? Ingenstans. Så jag har surfat lite på nätet och hittat två klänningar på Nelly som jag funderar på att beställa hem och prova. Jag kan ju skicka tillbaka den som inte passar eller allihopa om ingen passar eller är snygg... Väljer mellan dessa två... Vilken är snyggast?? Blir nog att skicka efter båda och prova hemma...

Vill ju helst hitta en som man slipper ha bh i. För jag får ju inte använda push-up. Om jag ska ha bh ska det vara utan bygel och inte vadderad. Hur roligt är det då??


4 kommentarer:

  1. Nr 1 e HOT HOT HOT HOT, vetifan om jag vågar komma på din fest om du ska ha den alla lär ju bara snacka om hur HOT du e då.. heeeeela kvällen..
    Nr2: e d du? Hade aldrig kunnat gissa att en sån klänning va din smak MEN allt klär en skönhet

    SvaraRadera
  2. Du är ju för söt M!! HA HA HA!

    Tack för råden... Ska ha med detta när jag provar dom ;)

    SvaraRadera