Sidor

onsdag 6 april 2011

Tränat!!!

Idag har jag tränat =) Cyklade 30 minuter i 2 minuters intervaller. Varierade mellan steg 3,5 och 7. Svettigt värre! Gick jättebra! Sen gav jag mig på benmaskinerna. Det gick också bra rätt bra. Första setet kände jag mig stark... Men de två sista blev jag trött rätt fort. Provade att köra mage. Jag kunde absolut INTE göra vanliga sit-ups för när den övre delen av magen spänns spänner det i brösten och hoppar till ibland. MYCKET obehagligt... Fick göra en annan magövning ist. Och sist provade jag triceps. Men kände att jag ansträngde bröst för mycket då... Nu ömmar de lite, men det är nog ingen fara med dom =)

Igår hade vi besök av de tre M:en.
Mio, Mikaela och Malva =)

Hade en nattgäst från natten till igår.
Teo vaknade jätteofta och jag var lat.
Så han fick sova i min säng...
Men det var mysigt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar