Sidor

måndag 4 april 2011

Utmaning

Glad Teo som går själv till affären,
UTAN vagn!


Igår gav jag mig på en stor utmaning! Teo och jag gick till affären UTAN vagn. Från Björkholmen där vi bor och till Cityhallen tar det ca 7 min att gå. Den här utflykten tog 1 timma. Lite bråk och skrik och skratt men vi tog oss igenom det. Märker ju att 2-års trotsen infunnit sig. När vi gick i affären så släppte Teo plötsligt vagnen och sa "Hej då mamma" och stack iväg. Jag sprang efter och såg att han var på väg mot smågodiset och stäckte sig efter en påse... Ha ha! Han vet vad godis är nu iaf ;) Men det var ju inte den ända gången han sprang ifrån mig i affären. Vi hade lite delade meningar om vad vi skulle lägga i den lilla kundvagenn också... Och när vi gick hem så stannade han på varje trappsteg och skulle hoppa, plockade upp stenar, hoppadei vattenpölar, gömde sig bakom grejer, you name it! Men vi överlevde! =)

2 kommentarer:

  1. Tänk att ä Teo blivit så stor att han kör kundvagnen själv på Cityhallen!
    kram mamma

    SvaraRadera
  2. Ja han kan göra mycket mer än att köra kundvagnen ;) "Teo kan själv"!

    SvaraRadera