Sidor

måndag 4 april 2011

Trött!!

Nu är klockan 20:50 och jag sitter ner för första gången sen vi kom hem idag. Den här dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig... Skulle åkt till Mikaela och premiärgrillat idag. Batteriet på min bil laddade ur i veckan, upptäckte det i lördags och igår hjälpte älskling mig att ladda. Men i morse när jag satt fast Teo i bilen och vi skulle åka iväg så startade inte bilen... ÅHHHH!!! Hade inte fått ladda ordentligt. Bara att ta fram vagnen och bege sig mot dagis. Kom lite sent till jobbet, men men... vad ska man göra. Såg fram emot att grilla idag, perfekt väder för det.

DESSUTOM glömde jag plånboken hemma. Och jag hade inte förberett någon mat. Brukar annars handla på lunchen eller på väg till dagis. Fick gå till Saltö och hämta Teo, sen gick vi till Cityhallen och handlade. En vanlig vagn, en liten kundvagn och en liten Teo att hålla reda på + att man är hungrig och grinig. Teo skulle förstås INTE sitta i vagnen och när vi gick hem så fick han gå själv så att jag kunde ha matkassen i vagnen. Blev rätt mycket och tungt och det var jobbigt att bära. Särkillt nu när man är så svag efter op.

Klockan 19 satt vi och åt och sen blev det natting strax innan 20, sen diska och nu utslagen på soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar