Sidor

onsdag 18 maj 2011

Duktiga Teo!

Eftersom det är svårt att få tag i barnvakt just nu så bestämde jag mig för att åter igen prova och utnyttja gymets barnpassning. Betalar ju ändå en bra summa till dom varje månad... Förra gången gick det inte alls. Denna gången var vi där i över en timma. Men först gick vi sightsing i gymet. Mycket spännande tyckte Teo och ville inte gå till lekrummet. Efter lite gråt och en vända till i gymet lekte han till slut i lekrummet. Men när jag sa att jag skulle gå och träna skulle han promt följa med och började gråta. Fick leka en stund till tills tjejen som passade barnen sa "Du ska inte gå på toaletten eller nåt" ;) Och det funkade bättre! Sa till Teo att jag skulle gå och kissa och han brydde sig inte ens om att jag gick. 30 min senare kom en tjej in med en ledsen Teo i gymet. Han blev ledsen när det första barnet blev hämtat av sin mamma. Kul att kanske kunna lämna honom där och slippa vara beroende av andra hela tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar