Sidor

söndag 15 maj 2011

Myshelg











Har haft en MYSHELG med min älskling. I fredags grillade vi, eller jag grillade och Ola fick smaka ;) I lördags åkte vi ut till fågelmara för Ola skulle fixa på huset. Då passade jag på att fota lite. Ett intresse som är mycket roligare att utöva ute i naturen. Och så utforskade jag skogen... Underbart. Man mår riktigt bra av det tysta och vackra i naturen. Kan behöva lugnet varannan helg då man är barnfri. Balsam för själen skulle jag vilja kalla det. Man är kanske mer skogsmänniska än man trott och jag tycker om att vara där ute. Idag har vi grillat igen och varit ute och vandrat lite och bara legat i gräset på en filt och läst... slapp och myshelg som sagt... Kan faktiskt tänka mig att bo där ute. Ska prova iaf. Och se om jag och Teo trivs där ute i skogen. MEN än är huset inte färdigt. Den som lever så se vad som händer ;)

Kan ju också säga att jag har ätit MYCKET godis i helgen! Så nu blir det en godisfri mån-fre igen...

Sänder de allra varmaste tankarna till en av mina bästa kompisar. Hon förtjänar det bästa här i livet för hon är en godhjärtad och genomsnäll person. Vill att du ska veta att du fått mig att må bättre dom stunder jag har mått dåligt... Du är en människa med BRA energi. Är på tiden att du gör något för dig själv. Du är MODIG!!

2 kommentarer:

  1. Fina bilder!! Duktig du är! Kul o se er i lördags. Synd bara att de blev så kort, får ta en kväll med mat o spel och kanske en god kaka till :P

    SvaraRadera
  2. Tack! Det låter superkul. Om kakan är lika god som dom senaste jag smakat på, särskilt den med choklad, nougat och nötter i så blir inte jag svårövertalig ;)

    SvaraRadera