Sidor

fredag 20 maj 2011

Så jävla dåligt

Efter jobbet idag lämnade jag lilleman hos mormor. Hon ska vara barnvakt eftersom jag ska jobba imorgon. Efter det cyklade jag och tränade. Gick sååååå jävla dåligt!!! Har inte varit med om värre på länge. Kanske är det för jag att jag bara åt en tonfisksallad till lunch och inte hade någon ork. Att bara springa de 2,7 km var en pina och jag slutade springa tidigare och gick mer än jag brukar... Orkade inte styrketräna efteråt heller. Gjorde bara en magövning... Inte ens den gjorde jag färdigt... Tänkte ju passa på att träna när jag inte har någon tid att passa, nu när Teo är hos mormor. *SUCK* Men nu med lite mat i magen är jag glad igen ;)

Middagsmaten. Kokt kyckling, sparar kalorier ;) Och saftigt blir det! Ungsrostade grönsaker, sötpotatis, morötter, palsternacka, paprika och lök. Lätt Creme Fraische paprika chili.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar