Sidor

tisdag 17 maj 2011

Ge mig lite energi tack!

Full rulle på jobbet igen. Men det är kul att jobba med lite andra tidnigar än den man brukar jobba med. Kreativiteten flödar lite bättre då. Idag har jag jobbat med Bilsport Gatbilar.se, min tidning är ju Bilsport Rally&Racing. Efter jobbet hämtade jag Teo på dagis. Vi var bara hemma och åt sen åkte vi buss till Amiralen. Där köpte jag en mjukglass till honom. (Jag åt bara tre skedar, sen slängde vi halva glassen, det tog emot!!!) Teo säger alltid när han får syn på en buss "Teo åka buss". Och jag säger "En annan dag". Och jag tyckte att det var "en annan dag" idag. Han blev överlycklig!! Och roligt var det att få trycka på stoppknappen =) Han sa flera gånger när vi gick hem "Teo åkit buss" "Teo trycka knappen".

Men nu är jag heeeeeelt slut!! Orkar inte plocka undan, orkar inte diska, orkar inte ta hand om den rena tvätten jag tvättade i SÖNDAGS! Latmask och slarver är vad jag är!!! Ligger i soffan och hoppas på ett mirakel... Att jag ska orka göra något av detta innan Depsperate Huosewifes börjar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar