Sidor

tisdag 17 maj 2011

Miniboobies

Tittade igenom lite bilder på min fb i reklampausen. Här är en bild där man ser att mina boobisar är mini ;) Kul att se lite skillnad. Börjar vänja mig dom nu ju och jag kan röra mig rätt obehindrat. Förutom att ligga på magen. Då känns det som att ligga på två tennisbollar. INTE skönt! Går an i vissa lägen. På natten brukar jag ha en kudde under mig för att det ska gå...

Känns overkligt att jag verkligen genomgått en operation. Var ju inte alls nervös innan och på op-dagen var jag inställd på att det kanske inte skulle bli av eftersom jag var lite förkyld. Men jag bara la mig på op-bordet för att få det överstökat och nu, snart 8 veckor senare, så har jag vant mig =) Ångrar mig absolut inte och skulle aldrig välja att ta tillbaka det jag hade, eller det jag inte hade rättare sagt ;)


Ja, jag har faktiskt bh på mig på bilden!


1 kommentar:

  1. Tycker inte dem ser små ut på bilden, du e ju ingen stor tjej heller :-)

    SvaraRadera