Sidor

lördag 7 maj 2011

Underbara lördag!


Dagen började med att Teo vaknade klockan 06. Kröp ner brevid mig en stund men sa rätt snabbt att han var vaken. Vi hann städa och gå till lekparken innan Teos pappa kom för att hämta grejer. Efter det åkte Teo och jag med Sara och Svante till Bräkne Hoby. Vi tänkte se koutsläppet. Men missade själva utsläppet. Och kamera glömde vi båda två så det blev lite mobilbilder. Titta på Teos blogg där jag lagt ut dom. Fanns ju jättemycket annnat där än bara kossor! Och vi var ju jätteglada att bara få se dom ;) Polisbilen, brandbilen och ambulanden. Vi åkte häst och vagn och hölass. Satt i Traktorer och andra fordon!!!! Jättemysigt!!! Tack Sara för att vi fick följa med =)

Ikväll kommer Ola och Ebba. Vi ska äta god mat, godis och bara mysa =) Har inte sett Ola på över en vecka och har saknat honom som bara den!! Hoppas att Emma kommer förbi en sväng också... En sak undrar jag. Varför kan inte jag bara köpte LITE godis??? Blev 1 kg! 83 spänn!! Måste öva på detta... Kommer få ont i magen ikväll...

Imorgon blir det troligtvis att åka till Tingsryd att bada. Ska bli kul =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar