Sidor

måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Det har varit en mysdag. Kvällen har spenderats med mina hjärtan... Mitt stora hjärta gjorde en god middag till mig. Fläskfilégryta med gorgonzolaost och valnötter =) Smaskens... Jag stod självklart för efterätten. Krossade digistivekex vaníljkesella och blåbär! Men jag måste skärpa mig nu!! Teo gillade inte blandningen så jag åt hans efterätt plus två omgångar som jag tog själv... Men självklart nöjde jag mig inte med det. Har hunnit äta fyra st päronbiskvier också. Och jag tänker fortfarande på att dom ligger i frysen och jag kan äta ännu fler.... ÅHHHH!!

Eftersom det är drygt 5 veckor kvar till OP ska jag verkligen börja tänka på vad jag stoppar i mig. Nästa vecka börjar jag igen... Har kämpat i 1,5 månad och nu är jag nästan uppe i 61 kg och jag började på 61,8 kg. Kommer ju ta tid innan jag kan börja träna igen efter operationen så jag får väl passa på nu på dessa 5 veckorna...

Tänk att det snart är dags... Snart blir det verklighet... Längtar såååååå!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar