Sidor

söndag 27 februari 2011

Dans på statt


Söta Malin

Blev en lyckad dag igår. Middag och melodifestival hos Malin! Supergod mat! Och dans på statt in på småtimmarna =) Men jag hade planerat en nykter tillställning. Var helt övertygad om detta till klockan blev 21 och Malin plockade fram sin Malibu och sa "Det blir ju lite roligare och dansa med en liten grogg". Tog lite tid med att övertyga mig ;) Blev en helt lagon nivå med alkohol. Så att jag kunde gå upp kl 09 i morse och diska och städa inför mitt herrbesök ikväll =) Vill ju som sagt inte att han ska tro att jag är en slusk ;) Har också hunnit med 4-års kalas hos Mio. Där åt jag en massa godsaker... Fy mig! Där hade jag också bestämt innan att jag inte skulle äta något...


Vindruvor är gott!


Den goda maten. Kycklingspett, ungsrostade sötpotatis
och morötter och fetaost- och avokadosallad.


Här lämnas ingen mat!!!
Vi är duktiga på att äta så att säga ;)





Lägg märke till alla Converse-skorna i bakgrunden...
Det är bara en liten del av skaran!


Mmmmm... Malibu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar