Sidor

onsdag 23 februari 2011

Saknar mitt hjärta

Min mamma var så snäll och hämtade Teo på dagis idag så att jag kunde träna efter jobbet =) Bodypump såklart!!! Nu har jag tagit en lååååång varm dusch och är riktigt trött! Kommer nog sova jättegott inatt... Men nu orkar jag inte göra det jag tänkte att jag skulle innan läggdags... diska, städa undan Teos leksaker m.m... Skit i det! Jag är barnfri i helgen, då kan jag städa ;) Som ni märker är jag expert på att skjuta saker framför mig...

Saknar min pojkvän... Men han har giltliga själ till frånvaro denna veckan ;) ha ha... Så på söndag kommer jag träffa honom första gången på heeela veckan. Men har märkt att maten har räckt längre och jag har inte vaknat på nätterna av några snarkningar ;) och det är ju positivt... Ha! Måste ju se det från den ljusa sidan när jag saknar honom sååååå!! Och så komme jag tidigare i säng för det är så tråkigt att vara själv på kvällarna och tvn är ju inget roligt sällskap precis. Å andra sidan så blir det lättare stökigt här hemma när han inte är här. Och det är INTE för att han städar utan för att jag är bättre på det när han ska komma på besök... Vill ju inte att han ska tro att jag är en slusk... Visst han bäddar alltid sängen efter sig och diskar ibland och fluffar kuddarna i soffan så det ser snyggt ut har jag märkt ;) Han är fin han...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar