Sidor

tisdag 8 februari 2011

Vilodag

Idag är det vilodag och ingen träning... Men känner att jag lätt hade kunnat träna idag. Imorgon har jag bokat bodypumpen på em och tänkte att Teo skulle få prova på barnpassningen de har på Wellness. Tror att Teos mormor börjar bli trött på mitt tränande och att vara barnvakt så mycket ;) Så jag hoppas att han tycker det är ok. Kan ju hända att de måste hämta mig under passet och säger att det inte funkar alls... men jag håller tummarna för att det ska gå bra.

Igår kväll när jag kom hem från gymet suktade jag efter min middag!! Mmmmmm, mina biffar som jag gjorde dagen innan och min goda sås! Det skulle sitta fint nu när jag är vrålhungrig och inte ätit sedan lunch. La upp mina morötter på en tallrik och letade efter mina biffar i kylskåpet... Men var är dom??? Borta?!?!?! Men Teo och mormor hade ju ätit plättar?? Boven i dramat ringde jag upp och det visade sig att min pojkvän ätit upp dom till frukost!!! Say what!?!?! Jaha... Då blev jag måttligt irriterad och väldigt besviken för jag hade inte lagat någon mat och jag såg verkligen fram emot att äta dom där biffarna... men men... Fick äta tonfisk ist... Han får väl gottgöra det med lite viltkött eftersom han har hela sin frys full med det ;)

Mammas lilla älskling har tagit ett kvällsbad =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar