Sidor

tisdag 1 mars 2011

Dryyyyyyyyyygt!!!!!!


Var så duktig i förra veckan och vågen stog på 59,4 kg i lördags morse. Och bara för att man är onyttig i 2 dagar så går man upp allt igen... I morse 60,3 kg Kunde jag inte lika gärna bara hållt vikten??? Jag menar. Jag har ju inte frossat i något och inte ätit överdrivet mycket mat eller kakor. Borde jag inte bara hålla vikten då? Det räcker ju med att jag tittar på en kaka så går jag upp!! Jag är trött på detta!!! Jag kämpar och kämpar men det leder ju ingen vart! Blir ju deprimerad... Hur ska jag någonsin kunna hålla min vikt när jag nått mitt mål?? Om jag nu någonsin gör det... Jag kommer ju inte kunna få äta någonting... INGEN BRA DAG IDAG!!!

1 kommentar:

  1. Du ska inte ha för bråttom Elin! Fokusera inte så mycket på mat och godis. Du går ner om det får ta lite tid, äta behöver alla, det svåra är att hitta det där med att äta lagom mycket!
    kram mamma

    SvaraRadera