Sidor

onsdag 30 mars 2011

Hitta tillbaka

I natt har jag sovit bättre. Är ju lite svårt att sova på rygg som en dö fisk i exakt samma ställning hela natten. Kände mig mindre stel och sov ända till kl 08.30 =) Får ju passa på när jag inte jobbar och är barnfri. Men imorgon ska jag börja jobba igen. Men Prinsen ser jag inte förrän på lördag... Då blir det 2 års kalas. Tänk att mitt lilla hjärta blir hela 2 år imorgon... Stora pojken =)

Idag blev det promenad INNAN frukost. Tog en proteindrink innan promenaden och min älskade gröt efter. Och jag kände att jag kunde öka tempot idag. YEY!!! Nu är jag på väg tillbaka. Längtar såååå till träningen. Den gör att jag mår bra. Just nu har jag ersatt träningen med godis för den mår jag också bra av. Eller iaf för stunden... Fick lite motivation tillbaka igår efter ett lite prat med kompisar. Och att läsa Mikaelas blogg gör mig också lite mer motiverad och inpirerad. Måste hitta allt som motiverar!!!

Kan ju säga att jag inte har vägt mig på en månad eller nåt. Nu vågar jag inte väga mig... Men får ju lägga på typ 0,5-1 kg nästa gång... Har ju lagt på mig lite silikon sen sist jag stog på vågen ;)

2 kommentarer:

  1. tänk att din kropp innehåller 500g silikon :-) Vi får hjälpa varandra, motivera varandra.. Önskar att jag med kunde gå på gym men har ju inte några vidare förutsättningar.. allt går om man vill så jag ska inte bara skylla ifrån mig.. promenad dejt snart?? Saknar dig.. puss

    SvaraRadera
  2. Ja snart får det bli en promenad dejt =) Men först! Korv dejt ;) PUSS

    SvaraRadera