Sidor

söndag 6 mars 2011

Skogspromenad

Eftersom lilla prinsen fått misstänkt ögoninflamation, diagnos ställd av dagis, så har Teos pappa haft hononm sen i onsdags em. Så jag har kunnat jobba och inte förlorat pengar för att VABA. Har passat på att träna, men har fått lite ont i halsen så jag fundrar på att kanske skippa träningen idag... får se.

Igår tog älsklingen med mig på skogspromenad. Perfekt när jag är barnfri. Är ju roligt att se lite av hans intresse också. Vi tittade till en av åtlarna där djuren kommer och äter och där de har ett litet jakttorn då de jagar. Jättemysigt att komma ut i lugn och ro. Och så tyst... I stan hör man ljud hela tiden. Det var jättemysigt tills lilla Balder, älsklings hund, rymde. Han sprang iväg och jagade något. Då blev vi riktigt oroliga. Han var borta i 6 timmar. Vi hade ringt polisen och allt. Han hade hittats någon kilometer bort av en man bara 20 min efter han hade rymt. Och hade ringt polisen när han kom hem. Men huvudsaker är var ju att Balder mådde bra och att allt löste sig till slut =)

Vi hade en liten lek i skogen. Gissa spåret!
Vet ni vad detta är för spår? ;)
Jag var utomordetligt duktig på detta!


Åteln.

Älskling inspekterar ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar