Sidor

fredag 25 mars 2011

Piggare

Mår lite bättre nu. Har tagit en citodon och en alvedon. Illamåendet är nästan borta... Men har lite svårt att äta. Det känns som jag har grym träningsvärk i brösten och rör jag mig så gör det mer ont. Men jag hade förväntat mig mer smärta. Går alldeles galant det här... När jag legat ner och ställer mig upp och tyngdkraften drar ner brösten känns det mer och när jag går och sätter i fötterna känns det mer. Och självklart när jag använder musklerna eller stäcker mig efter något. Men annars är det över förväntan =)

Kanske får korrigera brösten efter 6 månader för pga av formen jag hade på mina bröst innan. Det blir kanske inget ultimat resultat. Men det får jag ta sen. Dom ser ju bättre ut än innan iaf... Och detta nämner han på op-dagen...

Visst är jag fin. Väntar på narkosläkaren
som var lite sen. Dr Martin har ritat
på mig och jag är fit for fight!

Lite blåmärken. Ursäkta min ofrächa armhålor
men jag fick inte raka mig innan op.

Blodiga stygn...

2 kommentarer:

  1. det ser inte så farligt ut.. skönt att det är uthärdligt..!!

    SvaraRadera
  2. Hej gumman! Jag sitter på fjellet i Valdres och pratar om dina pupper:-) Hoppas allt har gått bra...Många kramar Systeryster, Sporty Morty, Louie, Steffen og Sørensen

    SvaraRadera