Sidor

söndag 13 mars 2011

Kräksjuka


Låg hela dagen igår. Kände faktiskt redan lite i fredagskväll. Åt en massa godsaker då så jag trodde att jag mådde dåligt av det i går morse. Mådde bättre i går kväll. Eller mådde inte så illa iaf. Kunde inte äta mer än lite frukt. Men det fick stanna kvar. Kom på att jag kanske skulle ta tempen och då var kl 21. Och mycket riktigt så hade jag 38.4. När jag vaknade i morse så kände jag mig inte alls febrig och inte illamående =) SKÖNT!!! Bara lite trött... Bra att jag fick denna skiten nu och inte om två veckor då jag ska opereras. Har varit lite jobbigt att ta han om en tvååring som bajsar och ska äta när man mår illa... Kunde inte vara i köket när han år middag. Men annars har han varit en entertainer och förgyllt sin mammas dag =) Han har varit hur duktig som helst. Han kunde tvätta händerna själv. Fick bara gå och hämta honom efter han spolat 20 000 gånger och lekte med mina hårspännen och pinsett i handfatet...

Mammas underhållare. Fick mig ett par glada skratt =)
Kan behövas när man mår dåligt... Mammas älskling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar