Sidor

söndag 27 mars 2011

SOMMARTID!!!!

Ni har väl inte glömt att ställa fram klockan? Nu är det sommartid =)

Vaknade av att jag knappt kunde röra mig. Tog tid innan jag kom upp ur sängen i morse. Väldigt stel efter att ha legat i exakt samma ställning hela natten och lite värk. Skulle tagit en citodon och en alvedeon innan jag gick och la mig kände jag. Tog en i morse när jag vaknade ist. Så nu blev jag trött och lite mojsig igen... Får nog bli en liten vila på soffan. Sen ska jag försöka mig på att duscha. Har inte duschat sen i torsdags så det är nog dags nu ;) Ha ha... Hoppas jag får av och på mig sportbh:n själv... Sen ska jag nog träffa Catta en sväng. Ikväll kommer älskling!!!! LÄNGTAR!!! Han ska laga mat till mig =) Har beställt viltgryta med ädelostsås... Får väl se om man får det man beställt. Nu är jag verkligen förtjänt av att bli lite bortskämd =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar