Sidor

tisdag 22 mars 2011

ÅHHHHH!

Alla skriver på facebook att de tränar hit och tränar dit, kör dubbla pass och har träningsvärk... Jag vill också träna!!! Blir deprimerad av detta!!! Får onda tankar på dom som skriver så... BLÄ på dom!! Det är det som kommer bli det jobbigaste. Känner det redan nu och jag har inte ens operarats ännu... *SUCK* Och pojkvännen har ökat sin träning och är jätteduktig... VILL OCKSÅ!!!!!! Vet att jag är tjatig, men det ÄR jobbigt!!! Ska ta ut mig ordentligt på det sista träningspassat på länge imorgon... Indoor Walking. Ska "walka" för kung och fosterland. Låt svetten rinna!!!

Tänker på operationen jättemycket nu... Det började igår... Kan liksom inte föreställa mig hur det kommer att bli och det är lite jobbigt. Ska ta före och efterbilder med sportbh:n på som jag ska ha på mig i 3 månader så ni får se resultatet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar