Sidor

onsdag 30 mars 2011

Premiär på gymet och shopping

Idag har det blivit lite shopping på stan. Skulle egentligen bara köpa en sportbh till så att jag kan ha en att svettas i också. Ska ju ha en på dygnet runt nu i 6 veckor. Kan bli äckligt om jag vill promenera eller träna. När jag gick förbi Cubus såg jag att det hade 30 % rabatt på alla kläder och 25% på solglasögon... var ju tvungen att gå in och titta!!

Toppen och det svarta linnet jag har under
köpte jag igår på Ginas VIP-kväll.
20% rabatt =)

Detta blev det på Cubus idag

Nu kan jag möta vårsolen!!!

Cyklade till gymet ídag för att cykla... Vet ni att man använder bröstmusklerna när man sätter sig på cykeln... Det vet jag!! Såg nog ut som om jag hade tourettes syndrom eller nåt om någon hade sett mig. "Aj, oj, nej, oj, oj!" och så grimaserade jag... det bara hoppade i tuttarna.... Fick komma på en bra teknik där ;) Gick bättre på hemvägen då jag satte på mig bröstbandet igen. Annars gick det bra att cykla på gymet. Dunkade lite i brösten när jag fick upp pulsen så jag fick ta det lite lugnt... Och jävligt obekvämt. Valde en sån där penisonärscykel där de gamla tanterna sitter och läser tidning. Så jag satt där och såsade 30 min och tittade in på när de andra tränade bodypump... Nästan sjävtortyr att bara titta... JAG VILL OCKSÅ!!! Men jag är glad att jag gick dit =) eller cylklade dit...

2 kommentarer:

  1. Vad lång du ser ut på bilden.. blir man lång av silikon?? :-) skitfin hela du.. som alltid!!

    SvaraRadera
  2. Tack gumman =) Vad söt du är!!!!

    Jag har magiska sillisar ;)

    SvaraRadera