Sidor

söndag 27 mars 2011

Bröst

Ska ju på efterbesök på fredag så då för jag prata ordentligt med doktorn. Vet ju att de ändras mycket de första månaderna. Det är ju inte förrän efter 6 mån man har det slutliga resultatet.

Har som små luftbubblor under huden också. Runt brösten och ända uppe i halsen. Blev livrädd igår när Mikaela var här och jag upptäckte det. Men hon visste ju inte heller va det var. Ha ha!! Fick söka på google som jag alltid gör när jag tror att jag är dödssjuk. Men det var tydligen normalt vid en bröstoperation. Det är som om jag har bubbelvatten under huden och det kastrar till när jag trycker till. Eller så bubblar det i brösten när jag rör dem för häftigt... Tackar gud för internet!!! Annars hade jag trott att jag var döende ;)

1 kommentar:

  1. otäckt med bubbelvatten i brösten :-( Men lika fin för det e du!!

    SvaraRadera