Sidor

måndag 21 mars 2011

Inte som jag planerat...

Hade planerat att kunna träna nu innan op. Ta i ordentligt med de sista kraftera och känna att jag gjort allt!! Men när man är ensamstående mamma så kan man inte alltid göra som man vill. Fick inte tag i barnvakt så det blir bara ett träningspass med Indoor Walking på friskvårdstimmen på onsdag. *SUCK* Min älskade bodypump vet jag inte när jag får träna nästa gång =( Känns lite sorgligt... Men men, jag har ju fredag att se fram emot =) Ska bara förbereda med mat, tanka bilen, packa Teos väska och ordna med hans logistik. Ska ju vara ensam hela helgen och får förbereda så att jag kan ta hand om mig själv ;)

Teo gick precis och hämtade sin napp och snutte, kom gåendes med sitt täcke och kröp upp i soffan... Vad har han fått det ifrån ;) Sötnosen!


Teo i vårsolen i lekparken på Björkholmen igår

1 kommentar: