Sidor

lördag 10 september 2011

Äpplen

Idag tog Teo och jag med oss Nettan, Julia och Hannah till Fågelmara för att plocka äpplen. Ola har ju endel träd med olika sorter. Så det blev 3 olika iaf. Varför har man köpt när det finns att plocka gratis? Dom var riktigt goda.. 10 kilo blev det så nu har grannen fått och tänkte att jag skulle ge bort lite till för man äter ju inte alla själv!

Imorgon är det gottedag.... Åhhh vad jag längtar =)

Ska även få nattbesök i natt. Lillasyster Mina ska på klassfest i Nättraby. Hon började gymnasiet nu i augusti Så det blir nattbussen för henne till stan. Synd att jag är själv med Teo i natt annars hade jag kunnat hämta henne. Eller iaf gått och mött henne! Tycker inte om att hon ska gå över stan själv mitt i natten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar