Sidor

måndag 5 september 2011

Träning v 35

Måndag: Lunchpromenad 3,8 km
Bodypump

Tisdag: Morgonpromenad 4,7 km
Jogging 5,9 km (Dragsö runt)

Onsdag: Morgonpromenad 4,7 km
Bodypump

Torsdag: Morgonpromenad 4,7 km
Jogging 5,9 km (Dragsö runt)

Fredag: Morgonpromenad 4,7 km
Jogging 5,9 km (Dragsö runt)

Lördag: Bodypump

Söndag: -

Är rätt nöjd med detta måste jag säga =)
Men nu ska jag köra invägning på söndagar ist. Så tråkigt att se + på vågen på invägningsdagen just för att man svullat dagen innan. Inte så kul för motivationen... Bättre att väga och mäta sig innan man svullar ;) Vägde mig i går fm när jag var bakis. Magen var jätteplatt!! Förmodligen hade all alkohol drivit ut vatten ur kroppen ;) För det stod nämligen 61,7 kg på vågen...

1 kommentar:

  1. ja, du elin, det är fan inte lätt att hålla sig till en diet. Men det ska inte vara lätt heller för då hade alla varit smala och då hade man inte varit lika glad när man väl lyckats.
    En vän till mig drack bara flytande föda i 3 månader och har nu gått ner 16 kg!! Tror jag ska pröva det. Orkar inte hålla på och fixa med jobbig specialmat och sen är det så jobbigt att hålla sig till den dieten en längre tid och äter man sen går man genast upp. Jävla skit alltså.
    Kram gumman från Ida P.

    SvaraRadera