Sidor

torsdag 15 september 2011

FRUSTRERAD

Att det kan gå fram och tillbaka flera gånger på en dag. Idag är det en deppdag!! När jag gick på diet första veckan var jag supertaggad och det funkade bra just den veckan, jag lyckades!! Tjihoooo!! Sen blev jag depp för kosten passade inte alls mig och jag mådde dåligt av den... Mådde skitbra när jag började äta kolisar igen, något kilo + men jag brydde mig inte eftersom jag mådde så bra. Kosten har funkat bra nu för jag gillar den och mår bra på den. Det får liksom ta lite tid att gå ner dom där extrakilorna bara jag mår bra! När jag ställde mig på vågen i morse vägde jag 64 kg. Det är ju nästan det jag började på för en månad sedan!!! Hur deprimerande är inte det?!?!??!?!

Nehe, då gör jag något fel helt enkelt... Då kan jag inte fortsätta äta så här?? Jag vill ju inte gå upp!!! Provade ett par "tjockisbyxor" i morse. Alla har vi sådana. Dom man tar på sig när man gått upp ett extrakilo eller två... Som man inte vågar göra sig av mig. Förra sommaren fick jag gå och dra upp dom hela tiden för att de kasade ner. Nu börjar det bli höst och det är väl dags att lägga undan kortbyxor och kjolar... Men vad ska jag ha på mig då? För när jag provade dom i morse fick jag knappt på mig dom och dom satt åt i midjan! Hade jag haft på mig dom idag hade jag garanterat blivit förstoppad!! ÅHHHHH!!! Hatar den känslan... Vill ju göra något åt mina extrakilon! Jag blir helt förvirrad! Tänker att jag ska köra någon superdiet. Men samtidigt vill jag må bra och det gör jag förmodligen inte på det... Tankarna hoppas fram och tillbaka hela tiden. Vill ju veta vad jag ska göra. Ha riktiga mål!! Vill bestämma mig för något och köra på det. Även att det blir att jag unnar mig något. Men då har jag ju bestämt det innan. Jag vill ha kontrollen jag vill LYCKAS!!!!

Blir depp och förvirrad... Vad ska man göra??? Sluta äta godis?? NEJ!! Det klarar jag inte... Träna mer? NEJ! Tycker jag tränar så mycket som jag kan för tillfället.... Både kondis och styrka.

1 kommentar:

  1. Jag förstår att du känner dig nere,,
    MEN
    du har ju fått mkt mer muskler.
    OCH
    Du ser ut att ha gått ner i vikt
    OCH
    du ska ha mens,.. jag går ALLTID upp 2 kg när jag ska ha mens...
    OCH du är superfin precis som du är... du äter rätt och tränar nästan för mkt så du kan inte göra mer..
    tråkigt att du ej får dem resultat du vill på vågen.. :-(

    SvaraRadera