Sidor

fredag 9 september 2011

Goda råd

Har fått lite goda råd. Och min storasyster Marie skriv några visa ord. Ska försöka lugna ner mig lite ;) Men det blir mycket att tänka på. Planera maten, kläder till dagis, se till att träna dom gångerna man har tillgång till barnvakt, hitta på saker med Teo... MYCKET planerande! Igår skulle jag ut och springa efter Teo gått och lagt sig. Men jag ville inte missa Robinson så jag sket i det. Har fortfarande träningsvärk i hela ryggen, axlar, baksida lår, rumpa... T.o.m ända upp på halsen!!

Funderar på att prova barnpassningen imorgon så att jag kan pumpa. Får se om jag gör det eller hoppar det... Kanske ska vila???


"Hej søta, din andra syster här!
Min PT og min kostrådgivare på xtravaganza har båda vart inne på detta. Det er faktiskt sån att om kroppen er under stress og så mye trening som du driver med så kan den gå på sparmodus. Då skjer det inget den tvihåller på det lilla den får. Jag får ikke lov å trene mer en tre ganger i uken nå så jeg har dratt ned på treningspass og skall trene smartare. Løping, løping, løping kombinert med styrka. Ikke kul jeg mår pyton men det er gott etterpå. Idag så har jag scannat kroppen og jeg fikk beskjed om at min fettprosent var 29 % og den ønsker jeg jobba ner. BMI skal du absolut ikke bry deg om sier min PT det er for mennsker som ikke trener. Min kaloriomsettning på en dag (hvis jeg ligger på soffan) er 1750, og den testen på websiden viset 150 kcal mindre på meg. Pass på gumman att kroppen din ikke er under for stor press og att du ikke stresser med vågen, det er ikke lurt og veie seg mer en 1 gång i månaden. Att stå på vågen flera gånger om dagen skaper stress då får du inga resultater. Lyssna på kroppen og finn balansen, lycka till med fina resultater og jobba långsiktig! Pusshej"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar