Sidor

fredag 2 september 2011

Fredag

Nu blir det TV, dator och läsning av Fitness Magasine. Man blir väldigt inspirerad av att läsa. Hade inte tackat nej till den magen ;) Står lite om fibrer... Intressant... Tydligen skillnad på fibrer och fibrer. Står också vilka bra egenskaper det är med det och vilka fibrer som är "bra".

Och mitt i skrivandet blir man avbryten av ett trevligt telefonsamtal ;) Har pratat med Mikaela nu i 1 tim och 42 min... Det blir lätt så när man inte pratat eller setts på länge. Så nu har vi "umgåtts" lite på telefonen ist. Bra det. Nu slapp jag tänka på allt jag var sugen på ;) Nu blir det snart sängen. Tänk att jag sover alldeles själv utan någon av mina pojkar. Skönt att få sängen för sig själv och vet att man inte kommer vakna av snarkningar eller barn =)

Natti!!

1 kommentar:

  1. Låter skönt.. Mio e täppt och snarkar i klass med Ola just nu..

    SvaraRadera