Sidor

torsdag 8 september 2011

Tips någon????

Jag har ätit ca 1300-1500 kcal. Per dag. Tror jag. Iaf när jag har lagat maten. Ola har ju 100 kg smör när han ska steka i pannan. Så då har det kanske blivit mer. Jag vet inte vad jag ska göra???? Nu har jag gått upp igen. Och jag har inte ätit godis på hela veckan och bara ätit:

• Frukost: Proteindrink - 115 kcal
Havregrynsgröt med hallon - ca 155 kcal
= 270 kcal

• Mellis: Ägg - 75 kcal (el äpple - 60 kcal)

• Lunch: ca 450 kcal

• Mellis: Ägg - 75 kcal (el äpple - 60 kcal)

• Middag: ca 450 kcal

När jag tränat sent på kvällen har jag tagit en proteindrink efter det. Om jag tränar tidigt har jag tagit en frukt innan. Och ibland dricker jag Te på kvällen.

Summan av kardemumman får jag i mig max 1435 kcal om dagen. Och då har jag tränat nästan varje dag. Idag vägde jag 63,5 kg. Var är motivationen i det???? Har ätit godis 2 ggr sen den 15 aug och druckit alkohol en gång. Kanske mängden godis det handlar om för jag äter rätt mycket.
TIps någon på hur jag ska äta och träna. För jag försöker variera träningen så gott jag kan. Magen är ju som en ballong också. Undra om det är något som magen inte vill ha för jag ser ju gravid ut!!!

5 kommentarer:

  1. Kanske låter avigt men du kanske behöver äta mer ;)

    SvaraRadera
  2. Önskar att det var så iaf ;) Jag tänkte jag skulle hålla ut ett tag till och hoppas på att helt plötsligt bara gått ner ;) Ha ha!! Och inbilla mig att det är musklerna som väger :P Tror du det funkar???

    SvaraRadera
  3. Hej den andra Ida här!
    Ja, Elin i början kan man väga mer har jag hört.
    Bara stå ut! Ge inte upp! Kramiz

    SvaraRadera
  4. Hej søta, din andra syster här!
    Min PT og min kostrådgivare på xtravaganza har båda vart inne på detta. Det er faktiskt sån att om kroppen er under stress og så mye trening som du driver med så kan den gå på sparmodus. Då skjer det inget den tvihåller på det lilla den får. Jag får ikke lov å trene mer en tre ganger i uken nå så jeg har dratt ned på treningspass og skall trene smartare. Løping, løping, løping kombinert med styrka. Ikke kul jeg mår pyton men det er gott etterpå. Idag så har jag scannat kroppen og jeg fikk beskjed om at min fettprosent var 29 % og den ønsker jeg jobba ner. BMI skal du absolut ikke bry deg om sier min PT det er for mennsker som ikke trener. Min kaloriomsettning på en dag (hvis jeg ligger på soffan) er 1750, og den testen på websiden viset 150 kcal mindre på meg. Pass på gumman att kroppen din ikke er under for stor press og att du ikke stresser med vågen, det er ikke lurt og veie seg mer en 1 gång i månaden. Att stå på vågen flera gånger om dagen skaper stress då får du inga resultater. Lyssna på kroppen og finn balansen, lycka till med fina resultater og jobba långsiktig! Pusshej

    SvaraRadera